bart364 - 2009-03-03 10:18:21

Tu piszcie w jaki sposób Waszym zdaniem można pomóc w narodzinach kulki.
Na początek podam swoje informacje i przypuszczenia::D

Podobno kluczem do powstania astry jest posiadanie floty mieszanej. Małe myśliwce zwiększają szansę na narodziny kulki, należy się przy tym wylogować z konta na czas ataku (ja tak zrobilem ostatnio ale nie zadziałało :/)
Osobiście uważam, że astra nie powstanie bez phoenixów i strat atakującego.
Wypowiadajcie się. Piszcie co wiecie na temat, co słyszeliście i co zauważyliscie

lukjanko - 2009-03-03 11:33:30

Ale też dobrze jest mieć na planecie troche surki z tego co słyszałem ;)
Na uni2 był jeden stary gracz z nami ten to kulki próbował robić notorycznie ale jakos mu słabo wychodziło. ja osobiscie poświęciłem 1500 m.m. 200 sw 50 bombek 50 niszczarek i 50 phx a astry nie ma :(

blazej99999 - 2009-03-03 13:09:33

na unii3 astra powstaje nawet z 5sw tak słyszałem.

bart364 - 2009-03-04 09:38:09

Moja ostatnia próba astralna, zakończona totalną klapą:

Następujące floty zmierzyły się ze sobą dnia 2009-03-02 12:04:34 .

RUNDA 1
Atakujący MaSS_98
Broń:90,% Osłona:80,% Obrona:80,%

3 Transmiter
50 Phoenix
100 Statek-wojenny

Broniący się ZyggyStardust
Broń:70,% Osłona:70,% Obrona:70,%

1 Mały-transporter
8 Transmiter
61 Mały-myśliwiec
1 Duży-myśliwiec
5 Phoenix
30 Sonda-szpiegowska
1 Duża-kopuła-osłonna

Atakująca flota strzela 107 razy z siłą strzału wynoszącą 9829.4 + X punktów szkody.
Broniąca się flota absorbuje z tego 54893 punkty szkody.
Broniąca się flota strzela 153 razy z siłą strzału wynoszącą 88141 + punktów szkody.
Atakująca flota absorbuje z tego 9829.4 punktów szkody.

RUNDA 2
Atakujący MaSS_98

3 Transmiter
50 Phoenix
100 Statek-wojenny

Broniący się ZyggyStardust

5 Transmiter
3 Phoenix
1 Duża-kopuła-osłonna

Atakująca flota strzela 9 razy z siłą strzału wynoszącą 2737 + X punktów szkody.
Broniąca się flota absorbuje z tego 52513 punkty szkody.
Broniąca się flota strzela 153 razy z siłą strzału wynoszącą 88141 + punktów szkody.
Atakująca flota absorbuje z tego 2737 punktów szkody.

RUNDA 3
Atakujący MaSS_98

3 Transmiter
50 Phoenix
100 Statek-wojenny

Broniący się ZyggyStardust

1 Duża-kopuła-osłonna

Atakująca flota strzela 1 razy z siłą strzału wynoszącą 0 + X punktów szkody.
Broniąca się flota absorbuje z tego 51000 punkty szkody.
Broniąca się flota strzela 153 razy z siłą strzału wynoszącą 88141 + punktów szkody.
Atakująca flota absorbuje z tego 0 punktów szkody.

RUNDA 4
Atakujący MaSS_98

3 Transmiter
50 Phoenix
100 Statek-wojenny

Broniący się ZyggyStardust

ZNISZCZONY

Atakujący wygrał bitwę!
Przejmuje 131 żelaza, 199 metalu, 270 kryptonitu, 41 spice

Atakujący stracił łącznie 0 jednostek.
Broniący się stracił łącznie 1164000 jednostek.

Na tych współrzędnych leży 247.000 metal i 210.600 kryptonit.

Szansa powstania astreoidy wynosi 0%


Drobnicę budowałem właśnie z myślą o asteroidzie. Nawet z konta się wylogowałem aby zwiększyć szanse.

Samsonmiodek - 2009-03-05 08:26:56

Na próbe mi to nie wygląda wiadomo że taka ilośc to za mało surowcow

bart364 napisał:

Tu piszcie w jaki sposób Waszym zdaniem można pomóc w narodzinach kulki.
Na początek podam swoje informacje i przypuszczenia::D

Podobno kluczem do powstania astry jest posiadanie floty mieszanej. Małe myśliwce zwiększają szansę na narodziny kulki, należy się przy tym wylogować z konta na czas ataku (ja tak zrobilem ostatnio ale nie zadziałało :/)
Osobiście uważam, że astra nie powstanie bez phoenixów i strat atakującego.
Wypowiadajcie się. Piszcie co wiecie na temat, co słyszeliście i co zauważyliscie

Skąd wy takie brednie bieżecie to ja nie wiem :)

bart364 - 2009-03-05 19:48:48

Samsonmiodek napisał:

Skąd wy takie brednie bieżecie to ja nie wiem :)

Czy poza narzekaniem potrafisz wnieść coś konstruktywnego do duskusji? :P

blazej99999 - 2009-03-05 19:49:50

Bartek nie marnuj swojej floty tylko rób zasadzki. Z floty atakującego szybciej powstanie astra.


Samsonmiodek napisał:

Na próbe mi to nie wygląda wiadomo że taka ilośc to za mało surowcow

bart364 napisał:

Tu piszcie w jaki sposób Waszym zdaniem można pomóc w narodzinach kulki.
Na początek podam swoje informacje i przypuszczenia::D

Podobno kluczem do powstania astry jest posiadanie floty mieszanej. Małe myśliwce zwiększają szansę na narodziny kulki, należy się przy tym wylogować z konta na czas ataku (ja tak zrobilem ostatnio ale nie zadziałało :/)
Osobiście uważam, że astra nie powstanie bez phoenixów i strat atakującego.
Wypowiadajcie się. Piszcie co wiecie na temat, co słyszeliście i co zauważyliscie

Skąd wy takie brednie bieżecie to ja nie wiem :)

A ty z kędy masz takie doświadczenie. Masz na jakimś unii astrę. Bo w pkt słabo ci idzie. Czekam na odpowiedzi i napisz co i jak zrobić aby astra powstała

damian_em - 2009-03-06 20:34:34

Ja robiłem sobie na uni2 astrę to poszło na nią 2x 150 niszczarek + trochę SS, a ja straciłem troszkę swojej floty - MM i kilka recków dzięki czemu za 2 razem powstała astra :) Odstęp między atakami był 50 sekund, a złomu z pierwszego ataku nie zbierałem tylko czekał na drugi atak :D Astra w dużym stopniu zależy od szczęścia, ale jak w starym polskim filmie powiedzieli: "szczęściu trzeba pomagać" :D Tak więc warto przeanalizować RW z których jest astra i próbować :D

GotLink.pllis pospolity buty torby papierowe Piła