bart364 - 2009-03-03 10:18:21 |
Tu piszcie w jaki sposób Waszym zdaniem można pomóc w narodzinach kulki. Na początek podam swoje informacje i przypuszczenia::D
Podobno kluczem do powstania astry jest posiadanie floty mieszanej. Małe myśliwce zwiększają szansę na narodziny kulki, należy się przy tym wylogować z konta na czas ataku (ja tak zrobilem ostatnio ale nie zadziałało :/) Osobiście uważam, że astra nie powstanie bez phoenixów i strat atakującego. Wypowiadajcie się. Piszcie co wiecie na temat, co słyszeliście i co zauważyliscie
|
lukjanko - 2009-03-03 11:33:30 |
Ale też dobrze jest mieć na planecie troche surki z tego co słyszałem ;) Na uni2 był jeden stary gracz z nami ten to kulki próbował robić notorycznie ale jakos mu słabo wychodziło. ja osobiscie poświęciłem 1500 m.m. 200 sw 50 bombek 50 niszczarek i 50 phx a astry nie ma :(
|
blazej99999 - 2009-03-03 13:09:33 |
na unii3 astra powstaje nawet z 5sw tak słyszałem.
|
bart364 - 2009-03-04 09:38:09 |
Moja ostatnia próba astralna, zakończona totalną klapą:
Następujące floty zmierzyły się ze sobą dnia 2009-03-02 12:04:34 .
RUNDA 1 Atakujący MaSS_98 Broń:90,% Osłona:80,% Obrona:80,%
3 Transmiter 50 Phoenix 100 Statek-wojenny
Broniący się ZyggyStardust Broń:70,% Osłona:70,% Obrona:70,%
1 Mały-transporter 8 Transmiter 61 Mały-myśliwiec 1 Duży-myśliwiec 5 Phoenix 30 Sonda-szpiegowska 1 Duża-kopuła-osłonna
Atakująca flota strzela 107 razy z siłą strzału wynoszącą 9829.4 + X punktów szkody. Broniąca się flota absorbuje z tego 54893 punkty szkody. Broniąca się flota strzela 153 razy z siłą strzału wynoszącą 88141 + punktów szkody. Atakująca flota absorbuje z tego 9829.4 punktów szkody.
RUNDA 2 Atakujący MaSS_98
3 Transmiter 50 Phoenix 100 Statek-wojenny
Broniący się ZyggyStardust
5 Transmiter 3 Phoenix 1 Duża-kopuła-osłonna
Atakująca flota strzela 9 razy z siłą strzału wynoszącą 2737 + X punktów szkody. Broniąca się flota absorbuje z tego 52513 punkty szkody. Broniąca się flota strzela 153 razy z siłą strzału wynoszącą 88141 + punktów szkody. Atakująca flota absorbuje z tego 2737 punktów szkody.
RUNDA 3 Atakujący MaSS_98
3 Transmiter 50 Phoenix 100 Statek-wojenny
Broniący się ZyggyStardust
1 Duża-kopuła-osłonna
Atakująca flota strzela 1 razy z siłą strzału wynoszącą 0 + X punktów szkody. Broniąca się flota absorbuje z tego 51000 punkty szkody. Broniąca się flota strzela 153 razy z siłą strzału wynoszącą 88141 + punktów szkody. Atakująca flota absorbuje z tego 0 punktów szkody.
RUNDA 4 Atakujący MaSS_98
3 Transmiter 50 Phoenix 100 Statek-wojenny
Broniący się ZyggyStardust
ZNISZCZONY
Atakujący wygrał bitwę! Przejmuje 131 żelaza, 199 metalu, 270 kryptonitu, 41 spice
Atakujący stracił łącznie 0 jednostek. Broniący się stracił łącznie 1164000 jednostek.
Na tych współrzędnych leży 247.000 metal i 210.600 kryptonit.
Szansa powstania astreoidy wynosi 0%
Drobnicę budowałem właśnie z myślą o asteroidzie. Nawet z konta się wylogowałem aby zwiększyć szanse.
|
Samsonmiodek - 2009-03-05 08:26:56 |
Na próbe mi to nie wygląda wiadomo że taka ilośc to za mało surowcow
bart364 napisał:Tu piszcie w jaki sposób Waszym zdaniem można pomóc w narodzinach kulki. Na początek podam swoje informacje i przypuszczenia::D
Podobno kluczem do powstania astry jest posiadanie floty mieszanej. Małe myśliwce zwiększają szansę na narodziny kulki, należy się przy tym wylogować z konta na czas ataku (ja tak zrobilem ostatnio ale nie zadziałało :/) Osobiście uważam, że astra nie powstanie bez phoenixów i strat atakującego. Wypowiadajcie się. Piszcie co wiecie na temat, co słyszeliście i co zauważyliscie
Skąd wy takie brednie bieżecie to ja nie wiem :)
|
bart364 - 2009-03-05 19:48:48 |
Samsonmiodek napisał:Skąd wy takie brednie bieżecie to ja nie wiem :)
Czy poza narzekaniem potrafisz wnieść coś konstruktywnego do duskusji? :P
|
blazej99999 - 2009-03-05 19:49:50 |
Bartek nie marnuj swojej floty tylko rób zasadzki. Z floty atakującego szybciej powstanie astra.
Samsonmiodek napisał:Na próbe mi to nie wygląda wiadomo że taka ilośc to za mało surowcow
bart364 napisał:Tu piszcie w jaki sposób Waszym zdaniem można pomóc w narodzinach kulki. Na początek podam swoje informacje i przypuszczenia::D
Podobno kluczem do powstania astry jest posiadanie floty mieszanej. Małe myśliwce zwiększają szansę na narodziny kulki, należy się przy tym wylogować z konta na czas ataku (ja tak zrobilem ostatnio ale nie zadziałało :/) Osobiście uważam, że astra nie powstanie bez phoenixów i strat atakującego. Wypowiadajcie się. Piszcie co wiecie na temat, co słyszeliście i co zauważyliscie
Skąd wy takie brednie bieżecie to ja nie wiem :)
A ty z kędy masz takie doświadczenie. Masz na jakimś unii astrę. Bo w pkt słabo ci idzie. Czekam na odpowiedzi i napisz co i jak zrobić aby astra powstała
|
damian_em - 2009-03-06 20:34:34 |
Ja robiłem sobie na uni2 astrę to poszło na nią 2x 150 niszczarek + trochę SS, a ja straciłem troszkę swojej floty - MM i kilka recków dzięki czemu za 2 razem powstała astra :) Odstęp między atakami był 50 sekund, a złomu z pierwszego ataku nie zbierałem tylko czekał na drugi atak :D Astra w dużym stopniu zależy od szczęścia, ale jak w starym polskim filmie powiedzieli: "szczęściu trzeba pomagać" :D Tak więc warto przeanalizować RW z których jest astra i próbować :D
|